Lebihan kain pasang…

wpid-2015-09-27_16.20.53.jpg

Arghhhh….dah naik rimas tgk lebihan kain2 yg semakin bertambah tp x sempat nak kemas cantik2, nyamuk dan habuk pun semakin berdengdang, nyamuk kadang ikut jer aku ke mana2  dalam rumah ni, kadang mengikut sampai ke dapur tau, terasa macam duk kat kebun sawit pun ada, jika lebetulan masa tu aku pakai baju hitam memang lagi dia suka,nasib baik nyamuk ni bukan jenis aedes tu…so xlah risau sgt

Kain2 ni adalah dari jenis heavy japan dull satin dan lavinzi silk, x sangka cepat nya masa berlalu dah setahun menjual online kain ni dan masih lagi mendapat sambutan dalam pasaran online..

Kain2 ni kurang dr 2m dan aku akn simpan sementara ada custmer yg nak beli kain utk buat shawl atau tudung segi empat ala2 bawal yuhanis, terkadang bagi kat kawan2 yg baru mula nak belajar menjahit…lebihan kain ni memang akan sentiasa bertambah sebab setiap satu roll kain pasti akan ada lebihan kurang dr 2m, itu aku panggil wastage dalam pembelian kain pasang by rolls, tp xpe walaupun kurang dr 2m alhamdulillah tetap jugak ada pembeli cuma lambat sikit…

Hari ni ada masa terluang so aku susun dan kemaskan sedikit harap2 nyamuk pun boleh terbanga jauh xnak dekat bila nampak kain dah tersusun rapi habuk pun akan berkurang….

ok dah dah sambung next story tp apapun geli hati baca karangan sendiri ahahaha, skejap aku sekejap saya, tatabahasa tunggang langgang ntah aper2 jer, geli hati tp xper satu percubaan mencabar diri  utk lebih berani …

Setakat ni dulu untuk hari ni…esok esok kita citer benda lain pulak, harap ada idea utk share bisnez online kecintaan aku skarang ni…

Yeaaaa dah kemas dah
Yeaaaa dah kemas dah walaupun x lah tersusun rapi tp ok lah utk sementara ni….

5 thoughts on “Lebihan kain pasang…

  1. Hi lulu… Banyaknya lebihan kain… Dah kemas harap2 tak de nyamuk yang ikut ke dapur lagi.. Hihihi… Pasal karangan tu tak pe.. Kira ok. Boleh baiki lagi. Yang penting pembaca boleh rasa dekat di hati…

    Like

Leave a comment